torsdag 5 november 2009

Längesen nu..

Det har varit en sån tornado i mitt liv den senaste tiden.
men nu känns det som man börjar komma på fötter igen...
Längtar efter att komma igång med träningen igen, men samtidigt drar jag mig för det! men jag vet att ja mår mycket bättre när ja tränar så det skulle nog inte vara någon dum ide.
Fick inte biljetter till premiären av New Moon, typiskt men vi ska se den den 22 istället, det går väl lika bra det antar jag. blev lite hysteri om det där med att se den på premiären. Men varför egentligen? den som spar den har..hihi

I helgen ska vi på pjamas Pary det ska bli roligt, det var riktigt längesedan jag var på fest. har planerat min och Johans outfit. Iza ska sova hos Mormor och Morfar.

Och imorgon kommer Mamma, Pappa; Emelie och Amanda hit på en liten fredags MysMiddag. Funderar på vad jag ska bjuda på??

Skönt nu är jag ledig till Tisdag nästa vecka...



1 kommentar:

  1. Japp vi gjorde ett riktigt kap :D hehe gillar å köpa saker som man bara faller för direkt :)
    ibland hittar man riktigt roliga saker på återbruk.Kul med pyjamas party det var inte igår när man var på sånt ;) kram

    SvaraRadera