onsdag 21 oktober 2009

Onsdag..


På något märkligt vis fanns det plötsligt en overall i 90 till Iza som inet var rosa, det är helt otroligt en vän till familjen som jobbar på nowalii hittade just den som jag ville ha från början Brun med prickar..

dag i Tranemo med fia idag..mysig fika och sen Mamma grupp.
Nu har jag varit ledig i en v, skönt att vila up sig, och hämta nya krafter det var verkligen behövligt.
Igår var mamma här hos mig. vad mysigt det är att ha mor och dotter kvällar! tycker att vi ska fortsätta att ha en sån kväll i veckan mamma och jag. Hur mysigt som helst. speciellt när man har en så underbar mamma...
Tänkte att vi faktiskt skulle försöka komma iväg på en sån där mor och dotter spadag??.. kunde varkligen va avkopplande och skönt för oss båda i dessa tider..
erbjudande gällde bara under en viss tid, ska kolla uppdet imorgon så att vi inte missar det.


kramar om er mina nära...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar